Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/mermos/domains/tua.lt/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2734

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/mermos/domains/tua.lt/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2738

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/mermos/domains/tua.lt/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3679
Turizmo ir užimtumo skatinimo asociacija |

Turizmo ir užimtumo skatinimo asociacija siekia skatinti vietinį ir atvykstamąjį turizmą Vidurio ir Rytų Lietuvoje: didinti turistų skaičių šiuose regionuose bei siekti, kad jie praleistų turistiniuose objektuose daugiau laiko, didinti Vidurio ir Rytų Lietuvos regionų žinomumą Lietuvos ir užsienio rinkose, kurti konkurencingus turizmo produktus, formuoti šių regionų patrauklų įvaizdį turizmo sektoriuje taikant efektyvias rinkodaros ir komunikacijos priemones.

Dėl šios priežasties Asociacija nutarė įgyvendinti Projektą „Vadink tai stebuklu, vadink tai Lietuva: pažink Vidurio ir Rytų Lietuvą per 5 žmogiškuosius pojūčius“, kuris skatina pažinti Vidurio ir Rytų Europos regionų kultūrą – per penkias žmogaus jutimines funkcijas: regą, klausą, lytėjimą, uoslę ir skonį.

Projekto tikslas – didinti Vidurio ir Rytų Lietuvos regionų prioritetinėse turizmo traukos vietovėse esančių kultūros ir gamtos paveldo objektų žinomumą per penkis žmogiškus pojūčius elektroninės rinkodaros priemonėmis

Projekto uždavinys – sukurti ir diegti inovatyvias rinkodaros priemones, galinčias padidinti Vidurio ir Rytų Lietuvos gamtos ir kultūros paveldo objektų lankomumą ir žinomumą.

Numatomos e-rinkodaros priemonės: 1. Interneto svetainė; 2. Rinkodara socialiniuose tinkluose; 3. Reklama paieškos sistemose; 4. Paieškų sistemos (SEO) optimizavimas; 5. Video – vaizdinė reklama internete; 6. Elektroninio pašto rinkodara; 7. Reklama interneto portaluose.

Numatomos turino rinkodaros priemonės: 1. Video kūrimas. Nufilmuojami ir sumontuojami 360 tipo (virtualios realybės) video apie objektus; 2. Parengiami tekstai ir aprašymai; 3. Tekstų vertimas 5 kalbomis (lietuvių, latvių, estų, rusų, anglų). 4. Objektų fotografavimas ir nuotraukų retušavimas.

Projekto įgyvendinimo laikotarpis: nuo 2018-11-30 d. iki 2021-01-29 d.

Bendra Projekto vertė yra 263.959,47 Eur. Paramos lėšos yra 224.365,55 Eur.

Projektas dalinai finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo ir Lietuvos Respublikos biudžeto lėšomis.