Kokie yra pagrindiniai penki psichologijos principai marketinge?
Kas tai yra Unikalus Komercinis Pasiūlymas?
Kaip jūsų produktų ar paslaugų aprašymuose turi būti pateiktas Unikalus Komercinis Pasiūlymas, išskiriantis jus iš konkurentų ir parodantis jūsų pranašumą?
Kaip parengti tokius prekių ar paslaugų aprašymus, kurie atsakytų į 99% klientų pasąmonėje gimstančių klausimų ir skatintų įsigyti jūsų prekes ar paslaugas iš karto, nedelsiant?
Kaip teisingai organizuoti ir vykdyti išpardavimus ar specialius pasiūlymus, kurių tikslas – pritraukti didesnes negu įprasta įplaukas per ypač ribotą kelių dienų laikotarpį?
PRODUCT LAUNCH strategija, kuri skirta įvesti naujus (atnaujintus) produktus ir paslaugas į rinką, sukelti greitą tikslinės rinkos susidomėjimą ir paskatinti pardavimus (šią strategiją atskleisiu 1-ame MARKETINGO GURU modulyje).
Kaip išvengti didžiausios klaidos, kurią deja dar daro 95% verslų, reklamuodamiesi internete?
Kas yra tradicinio marketingo krizė ir kodėl ji ištiko daugybę Lietuvos verslo įmonių? Ir kodėl ši tradicinio marketingo krizė mums, internetinio marketingo praktikams, atnešė daugybę galimybių?
Kaip įveikti patį didžiausią verslo iššūkį – iškovoti ilgiau išliekantį potencialių klientų dėmesį jūsų pasiūlymams?
Kodėl tradicinė internetinio marketingo strategija yra neefektyvi ir neatneša taip išsvajotų rezultatų?
Kuo pranašesnė “Marketingo Guru” internetinio marketingo strategija ir kodėl ji turi tapti jūsų prioritetu, planuojant ir vykdant visas internetinio marketingo kampanijas?
Kokie elementai sudaro sėkmingo internetinio marketingo formulę?
Kodėl vieno elemento netinkamas parengimas gali turėti neigiamą grandininį efektą visai internetinio marketingo kampanijai?
Kaip teisingai parengti savo internetinio marketingo kampanijas?
Kodėl tradiciniai lankytojų kontaktų rinkimo būdai yra neefektyvūs ir turi būti skubiai pakeisti?
Kas yra “masalas” ir kokia jo sukūrimo ir nemokamo dalinimo lankytojams prasmė?
20 išbandytų idėjų kaip sukurti efektyvų “masalą”, kuris labiausiai skatintų Jūsų interneto svetainės ir “Facebook” puslapio lankytojus palikti savo el. pašto adresus.
Kur ir kaip patalpinti “masalą”, kad jį galėtų atsisiųsti lankytojai, įvedę savo el. pašto adresus?
Kaip tinkamai integruoti ir pateikti “masalo” pasiūlymą jūsų interneto svetainėje ir “Facebook” puslapyje?
Kokia yra pati svarbiausia taisyklė, be kurios dar nė viena el. pašto rinkodaros kampanija nesusilaukė sėkmės?
Kokios yra dažniausiai pasikartojančios naujienlaiškių dizaino klaidos? Kokios el. laiškų antraštės pritraukia daugiausiai skaitytojų dėmesio?
Kada geriausiai siųsti savo el. laiškus – pasiūlymus?
Kaip pateikti sumažintą kainą?
Kodėl būtina pateikti papildomas dovanas ir vertę šalia pagrindinio pasiūlymo?
Kaip greitai išparduoti užsilikusias prekes?
Kaip padidinti klientų užsakymo krepšelį ir pirkimų dažnumą?
Kaip teisingai išsikelti ir aprašyti strateginius tikslus?
Kaip teisingai sukurti detalų metinį veiksmų planą ir numatyti įgyvendinimo priemones?
Kaip teisingai sukurti ir vykdyti kiekvieno mėnesio marketingo veiksmų kalendorių?