Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/mermos/domains/tua.lt/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2734

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/mermos/domains/tua.lt/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2738

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/mermos/domains/tua.lt/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3679
Turizmo ir užimtumo skatinimo asociacija | Rinkodaros ir marketingo online kursai
0 student

Šioje  mokymų programoje Jūs sužinosite:

  • Kaip žmonės priima sprendimą pirkti?
  • Kokie yra pagrindiniai penki psichologijos principai marketinge?
  • Kas tai yra Unikalus Komercinis Pasiūlymas?
  • Kaip jūsų produktų ar paslaugų aprašymuose turi būti pateiktas Unikalus Komercinis Pasiūlymas, išskiriantis jus iš konkurentų ir parodantis jūsų pranašumą?
  • Kaip parengti tokius prekių ar paslaugų aprašymus, kurie atsakytų į 99% klientų pasąmonėje gimstančių klausimų ir skatintų įsigyti jūsų prekes ar paslaugas iš karto, nedelsiant?
  • Kaip teisingai organizuoti ir vykdyti išpardavimus ar specialius pasiūlymus, kurių tikslas – pritraukti didesnes negu įprasta įplaukas per ypač ribotą kelių dienų laikotarpį?
  • PRODUCT LAUNCH strategija, kuri skirta įvesti naujus (atnaujintus) produktus ir paslaugas į rinką, sukelti greitą tikslinės rinkos susidomėjimą ir paskatinti pardavimus (šią strategiją atskleisiu 1-ame MARKETINGO GURU modulyje).
  • Kaip išvengti didžiausios klaidos, kurią deja dar daro 95% verslų, reklamuodamiesi internete?
  • Kas yra tradicinio marketingo krizė ir kodėl ji ištiko daugybę Lietuvos verslo įmonių? Ir kodėl ši tradicinio marketingo krizė mums, internetinio marketingo praktikams, atnešė daugybę galimybių?
  • Kaip įveikti patį didžiausią verslo iššūkį – iškovoti ilgiau išliekantį potencialių klientų dėmesį jūsų pasiūlymams?
  • Kodėl tradicinė internetinio marketingo strategija yra neefektyvi ir neatneša taip išsvajotų rezultatų?
  • Kuo pranašesnė “Marketingo Guru” internetinio marketingo strategija ir kodėl ji turi tapti jūsų prioritetu, planuojant ir vykdant visas internetinio marketingo kampanijas?
  • Kokie elementai sudaro sėkmingo internetinio marketingo formulę?
  • Kodėl vieno elemento netinkamas parengimas gali turėti neigiamą grandininį efektą visai internetinio marketingo kampanijai?
  • Kaip teisingai parengti savo internetinio marketingo kampanijas?
  • Kodėl tradiciniai lankytojų kontaktų rinkimo būdai yra neefektyvūs ir turi būti skubiai pakeisti?
  • Kas yra “masalas” ir kokia jo sukūrimo ir nemokamo dalinimo lankytojams prasmė?
  • 20 išbandytų idėjų kaip sukurti efektyvų “masalą”, kuris labiausiai skatintų Jūsų interneto svetainės ir “Facebook” puslapio lankytojus palikti savo el. pašto adresus.
  • Kur ir kaip patalpinti “masalą”, kad jį galėtų atsisiųsti lankytojai, įvedę savo el. pašto adresus?
  • Kaip tinkamai integruoti ir pateikti “masalo” pasiūlymą jūsų interneto svetainėje ir “Facebook” puslapyje?
  • Kokia yra pati svarbiausia taisyklė, be kurios dar nė viena el. pašto rinkodaros kampanija nesusilaukė sėkmės?
  • Kokios yra dažniausiai pasikartojančios naujienlaiškių dizaino klaidos? Kokios el. laiškų antraštės pritraukia daugiausiai skaitytojų dėmesio?
  • Kada geriausiai siųsti savo el. laiškus – pasiūlymus?
  • Kaip pateikti sumažintą kainą?
  • Kodėl būtina pateikti papildomas dovanas ir vertę šalia pagrindinio pasiūlymo?
  • Kaip greitai išparduoti užsilikusias prekes?
  • Kaip padidinti klientų užsakymo krepšelį ir pirkimų dažnumą?
  • Kaip teisingai išsikelti ir aprašyti strateginius tikslus?
  • Kaip teisingai sukurti detalų metinį veiksmų planą ir numatyti įgyvendinimo priemones?
  • Kaip teisingai sukurti ir vykdyti kiekvieno mėnesio marketingo veiksmų kalendorių?
Curriculum is empty

Instructor

TUA

€2,500.00